SAHABAT – Aizat

Dalam banyak2 single yang dikeluarkan untuk pelajar2 af 5 lepas, saya dapati lagu yang best dgn konsep yang kena dgn tone adalah milik AIZAT .. dgn dua lagu yang sangat bagus melodinya walaupun kedengaran spt kita sedang dengar band dari indonesia tetapi lagu2 ini tetap sedap … dgn lirik yg sgt baik menjadikan lagu ni semakin bagus .. Dengarkan lagu SAHABAT ini …….
DOWNLOAD LAGU SAHABAT
 aizat.jpg

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

5 Responses to SAHABAT – Aizat

  1. GuRaNgAk says:

    Dulu masa AF5 boikot Aizat.. skarang minat pula lagu budak tu. Hmmm..hipokrit? No komen.. lalalala..

  2. gidong says:

    ko ni nda baca “SITUASI” lah bro …… masa af dan “luar” af dua benda berbeza …

  3. GuRaNgAk says:

    Undian/sokongan semasa AF sepatutnya & ‘seharusnya’ berdasarkan/berlandaskan BAKAT dan ‘apa yg AIZAT mampu buat’ bila keluar Akademi nanti(maksudnya SEKARANG). Bukan ‘boikot’ semata² ikut emosi & ‘pak turut’ org lain. Hmmm..entahlah korang.

  4. gidong says:

    tu lah pasal kita kena “tau” semua hal berkaitan satu benda tu apalagi masa af .. dan saya pasti berapa “BESAR” pun bakat kita ada tetapi kalau masuk “pintu belakang” itu tetap akan dipertikaikan oleh banyak pihak … bukan apa cuma biarlah bakat kita di tonjolkan dgn cara adil dan dgn peluh sendiri sepertimana sekarang …

  5. NAna says:

    lagu nie seyes best sgt. mse ak dgr time ciye cinderealla tu,,pergh….meusuk ke kalbu siot lagu.lagu die hanya kau yg mampu pn best gak…menusuk gak… yg pasal af ak no komen.ak dh xigt pn..hukhuk..kenkadang jd juara pn sbb nasib jer. tu bg ak la…tp xsume la…tp yg pasti nye AIZAT mmg BEST…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: