Kamu bener2 kenal saya ? rapat gan saya ? atau kamu memang tidak kenal pun sa ? antam ja bah ..

Leaderboard

BERDASARKAN SCORE ANDA

80 – 100

Caya lah beb … kita memang sehati sejiwa huahaha

50 – 70

Kita memang kawan baik … aramai tie kaboo

20 – 40

Cehh p main jauh2 … soh soh

0 – 10

Astaga siapa ko o ? sa pun nda kenal woh

7 Responses to Kamu bener2 kenal saya ? rapat gan saya ? atau kamu memang tidak kenal pun sa ? antam ja bah ..

  1. gidong says:

    Tak kan semua gagal huahahahahaha

  2. Duan says:

    60/100 considered pass laitu bro – kalau ikut gred C+ sudaitu… lulus kan? kui kui kui… gbu

  3. gidong says:

    Ya Duan , baca ja Penilaian nya yg di bawah tu test .. hehe

  4. grace says:

    ndak dapat buka laman tu

  5. Jiej says:

    Geram nya ni..1 jak lah bah yang betul..hish, memalukan betul..ndak pa aku buat baru lagi..heheh

  6. Aziya says:

    kau takut tapak sulaiman kah ??? hahahahha

  7. Aziya says:

    yalah..yalah sia pie main jauh-jauh… nasib tidak senasib dgn ajiejah bah !! hihihihihii

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: