Errr cuti ???? …….

Jalan jalan cari jalan ? huahahaha no komen … saya cuti juga ah … cuti jalan jalan … puas hati ? …. erkkkks tdk tau pa cerita ni tp biarlah ada juga org yg akan faham. Ni keja masa cuti semalam, jalan2 gan kwn tdk tau p mana … yg penting menghabiskan cuti .. Cuti tahunan tidak bole sudah dibawa ke tahun hadapan, jadi cuti utk bulan Nov mesti habis bulan nov .. cuti bulan dis mesti habis bulan dis, kalau tidak lepas macam tu saja .. jadi daripada rugi tak ambil cuti, baik aku cuti2 tanpa sebab yang munasabah huahahaha …. jadi aku g lah merantau ntah kemana gan Matt Parkman huahahaha

matt-blog.jpg

matt2-blog.jpg

8 Responses to Errr cuti ???? …….

  1. CIk Kordi says:

    Sekali sekala cuti datang la KL😀

  2. Azhar Ahmad says:

    Teheheheheh, cuti merehatkan minda Daniell..

  3. dogoes says:

    nah sy tag kau.cek blog sy lalalala…

  4. xigorx says:

    emmm…syok kan…la la la la

  5. gidong says:

    memanglah cuti siuk … leh bangun lewat dah suka ati p mana haha

  6. gidong says:

    Cik Kordi KL jauh lah kalau takat nak cuti sehari hehehe

  7. Jiej says:

    Siok nya cuti..hai..1st visit to you page..cantik oh hitam..

  8. gidong says:

    Welkom ajiejah ….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: