Memang susah nak buat muka jahat !!!!

pa250048.jpg

pa250052.jpg

9 Responses to Memang susah nak buat muka jahat !!!!

  1. GuRaNgAk says:

    Gitung, x payah ko susah² cuba buat muka jahat ba..ko buat muka mcm biasa ja..mmg pun muka kau sdh mcm muka penjahat..wakakaka..oppss..

  2. Cik Kordi says:

    Nampak mcm muka konpius je?

  3. Azhar Ahmad says:

    Hahhahaha, muka konfius nihhhh… Nak jadi muka garang ek? Just buat muka serius saja Daniel… Hummmm….

  4. Bilik Senyap says:

    uinaaaaaaa..ensom pula ko bt muka mafia oh…blh jd model muka cruk oh…hahahhaa

  5. jedireds says:

    NI MUKA BLURR NI JANIEL..HA3!

  6. gidong says:

    so nda jadi lah muka jahat aku ni kan ? huahahahahaha

  7. KoRop says:

    isss….memang muka jahatpun……koronob!!!!!!

  8. Me... says:

    Tak de muka jahat pun…. macam muka sedih je yg 2nd one tu!!🙂

  9. gidong says:

    kalau mcm tu guna pic number 1 ja lah huahahahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: