Profile friendster aku DI AMBIL ALIH org …. wut da f^@# !!!

Saya mengumumkan kepada mereka mereka yang kenal saya melalui frenster, bahawa akaun saya telah di ambil alih org lain, nda tau mana silapnya, saya hanya sedar hal ni setelah saya cuba ubah email add saya … saya tdk dpt edit, dan keterangan data saya senantiasa berubah ubah … ntah ni kerja manatang mana yg jeles nak rosakkan page org atau sa terlalu kolot dlm frenster ni sampai ada benda yg sa nda tau ( MUNGKIN TIDAK ) … jadi kepada yang selama ni ada link gan profile aku d frenster .. sila add saya balik dengan akaun baru saya … sebab frenster lama tu saya pun tdk dpt masuk … memang saya tdk pernah lupa PASSWORDnya .. ( 100% TIDAK ) … begitu banyak kawan aku dlm sana .. aku dah kehilangan mereka uwaaaaaa add aku di bawah ni k huhu

www.friendster.com/doniol

2 Responses to Profile friendster aku DI AMBIL ALIH org …. wut da f^@# !!!

  1. Cik Kordi says:

    Siapa pulak yg jahat tu? ish!

  2. gidong says:

    aku pun tak tau sepa huhu

Leave a Reply

