Video nyanyi separa bogel 2 – I MISS YOU

Ni lagu kedua selepas bad day adk saya rakam masa sa nyanyi separa boegl, oleh sebab yg ni sensor sket maka, saya upload disini huahaha lagu dia bertajuk I MISS YOU .. saya pun nda tau penyanyi asal dia kuang kuang kuang kuang, memang lucu bila tengo diri sendiri nyanyi sumbang, gaya mcm munyit dan semuanya sumbang mambang huaha kuang kuang … yang penting bahagia …

5 Responses to Video nyanyi separa bogel 2 – I MISS YOU

  1. xanderjoe says:

    k la ba nyanyian ko tu. nda mcm munyit pun.

  2. Bilik Senyap says:

    blh tahan juga sora ko ni ….mcm sora penyanyi country..cuba ko nyanyi lagu country gia..lagu c dean mclean ka….kenny rogers ka…garth b ka…sure best bah..

  3. gidong says:

    aku memang peminat kontri tp sora aku memang hancuss … sedap ja korang menghina aku yekkk huhu

  4. Cik Kordi says:

    ahhh tergoda jap…

Leave a Reply

