Sedeynya nak pindahkan blog NOUMAD

Atas sebab2 teknikal, saya MUNGKIN akan memindahkan blog saya dari noumad.blogspot ke gidong.wordpress .. memang sedey sgt bila saya terpaksa mengabaikan blog lama dan terpaksa memulakan blog baru yang saya sendiri belum tau selok belok olahan blog ni TETAPI saya terpaksa juga agar lebih mudah saya meng”updatekan”nya dari masa kesemasa … saya akan secara rasminya akan menggunakan blog ini sebagai blog saya apabila saya buat posting terakhir d noumad.blogspot …

3 Responses to Sedeynya nak pindahkan blog NOUMAD

  1. tapayas says:

    Baju tu gobuk masih di Bayat ah Gidong. W/pun ko lari seribu batu meninggalkan Noumad ke NoMad itu gobuk tatap akan ku kajar. Dont play play ah! This blog is very nice to see…macam sa mau ikut pindah. All in black…n white. Keep in gud job.

    GIDONG :
    Nda cantik sudah tu blogspot sia bah .. napasa sudah , lagipun susah akses d sini … sa rasa wordpress banyak kelebihannya juga, jadi baik guna ni ja lah hehehe, nda juga sa padam noumad blogspot tu bah …

  2. pirut says:

    Shallom saudara… Ni blog cantik juga bah ging. Keep in bloging ah..semoga lebih tekun lagi menjayakan blog ini.

    GIDONG :
    Pounsikou mr. Jap …. tataps ni akan menjayakan blog baru ni .. mcm ok juga ni tapi masih dalam kegelapan huahahaha

  3. mama mia says:

    blog baru yang lebih menarik … teruskan blog noumad ..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: